Ürünler

27 Eylül 2010 Pazartesi

Gaz Yakıtlı Isıtma Cihazları ve Enerji Verimliliği



Makina mühendisleri Odası kendisinden uzmanlık/yetki belgesi almış üyelerinin güncel bilgilerden ve gelişmelerden haberdar olması için "Gözetim ve Yeniden Belgelendirme Kriterleri" oluşturmuş, yetkinin yenilenmesi ve devamı içinde belirli miktarda kredi kazanmayı zorunlu hale getirmiş. Yetki sahibi üyeler mesleki faaliyet, meslek içi eğitim, mesleki etkinlik ve akademik unvan vs. gibi kanallarla kredilerini biriktirmekteler ve yetkilerinin sürekliliğini sağlamaktalar.

Üyelerin yeterli krediye ulaşmalarını sağlamak için organize edilen bu faaliyetlere zaman zaman benim de katkı sağlamam mümkün oluyor. Bugün bu amaçla bir seminer daha düzenlendi ve hatırı sayılır adette mühendise (ki bazıları ben doğmadan önce mühnedislik fakültesini tamamlamış tam 146 mühendis) derlediğim sunum dosyasını anlatma fırsatı buldum.  Bu sunum dosyasına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder